Dag 2 del 3.

Hemma från jobbet och väntar nu på prinsen, han skulle dyka upp runt 19, klockan är tio i nu, men räknar inte med att han kommer för än 19,30 kanske närmare 20 ; ) Segare än sirap.

Jobbet tre timmar idag då, helt okey, han inte träffa så många av arbetskamraterna dock, men alltid kul. Lyckades lämna in en lista över dagar där jag tyckte att personalstyrkan såg lite klen ut, får se om de nappar.

Fick även sommarschemat, helt ok! Hade fyllt i två dagar jag inte kunde arbeta, men det hade visst missats, får se om jag kan byta.

Ne nu ska jag nog få något i magen, än så länge bara tre äpplen, magsäcken krymper så det knakar ; )
Inlines blir det nog inte, men en promenad ska jag försöka få med prinsen på, vart vi ska gå är ännu ej bestämmt...

Ha det underbart allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0