Dag 2 del 2.

Ute och cyklade och solen började skina genom molnen härligt! Blev en haltivmme effektiv cykling i alla fall, Salinge-rundan som den kallas, totalt måste det vara i alla fall 8 kilometer? Skönt.

gröten glömdes dock bort innan jag gav mig ut, och även efter, fick bli ett äpple, nu är det 10 minuter kvar tills jag ska åka med bussen in till jobbet så får se vad jag hinner sno med mig hemifrån att knappra på. Sen börjar jag arbeta klockan 15, jobbar till 18, kortpass. Innan arbetet blir det en sväng på stan. Prinsen behöver en ny mobil, även jag, inte läge nu direkt att shoppa sånt men är de trasiga så är de. Sen ska jag runt och kolla efter lite kjolar och leggins!

NE nu måste jag rusa!!

Ha det gott allesammans!!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0