Skulle jag

Lägga upp en bild på hur jag ser ut i detta nu skulle alla gå sig ett garv, men jag väljer att inte göra det, men kan med ord beskriva.

- Bakfull som satan, hela partysminket och någon form av tofsfrisyr, alla msycken jag äger på mig och mjukisbrallor.

Kvällen med brudarna var så jävla skön, träffade en hel del mäniskor som jag inte träffat på hur länge som helst, tråkigt att vissa inte kan släppa vissa saker...nej jag vill inte hångla med dig varje gång jag ser dig...jag har mitt på det torra.
Börade på hos sofie, till greken, proppmätt till sofie, vin och grogg och mintu shot  i hallen innan vi drog.
Vidare till O´learys, dance dance dance!! Sen kom prinsen och hämtade mig, han som på kvällen skjutit en asastor hjorth. bilder kommer, så ni fattar hur äckligt stor den va. Och jag vart i all iver vädligt sentimental och överrsöte älsklingen med "jag älskar dig", tårar och allt beröm han någonsin kunde få, kort efter rammlar jag på gräsmattan och somnar på en sekund när jag kommer till sängen.

Tack brudar för en undebarkväll!!

Idag kommer Systeryster, bror och peter,och hälsar på, kan inte säga att jag känner mig fräsch för besök, men men det får man ta.
usch jag har så mycket att göra men min onda bakfylla säger, "skit i det vi gör det en annan dag..."

Onyx- Katrineholm 6-1 var det va? Sara det värmer i mitt hjärta när jag hör sådant ; ) Allt för min skull!

Ha en underbar dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0