Sista dagen på jobbet

Kändes helt sjukt att lämna jobbet idag och veta att jag inte skulle träffa på flera av dem jag spenderar mina dagar med för än i april. Helt sjukt. Ni ska veta mitt lilla "classegäng" att ni betyder massor, längtar nästan redan efter er ; )

Efter jobbet blev det klippning hos Andy på Hårimperiet, kanon fint =) och shopping med Janni, det resulterade i att allt jag köpte avr svart, inte så hippt men det var snygg i alla fall. Fikade på CoffeHouse, sanna, ulla och lilla kevvan kom förbi, han är så jävla söt, Gullunge!

Hem efter fikat hämtad av prinsen, hämtade faten som tårtorna stått på och gav de som var kvar på jobbet en sista kram och hej då. 

Här hema väntade bror och mamma bjöd på ungs...blablabla lax med skagen, kanongott!

Lite idol och fredag hela veckan, får se v ad kvällen mer har att erbjuda. 

Imorgon blir det fixar dag och krogen med brudarna, all in som man säger, då blir det fest!!

Vi höres och ses, puss på er alla jag inte komam träffa innan vi åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0