Nu kan jag inte

sova. Har precis plockat klart i källaren där vi spenderat våra senaste två månader som inneboende...gudars vad vi stökar ner..men men nu är det fint igen.

Haft en helkroppsomvårdnad också, ögonbryn är plockade, ben epilerade armhålor rakade, håret är schamponerat två gånger, balsamerat en lång stund och kroppen har fått sig en omgång med någon typ av borste som mer liknar en nagelborste än något man använder till kroppen, men inget skit har överlevt detta i allafall. Vet inte hur jag ska göra med håret, om jag ska föna och platta redan nu, eller osm jag ska sova med det utsläppt och få lite skjyst fall...Big Issues!

Måste ju berätta om gårdagen, då prinsen var ute och festade. Söndagkväll i Nyköping prinsen lilla gäng om 3 personer går till rockbaren, där sitter det 4 till, de lyckas på ett eller annat sätt att bli ombedda att lämna baren, ingen nämnd ingen klämnd, då bestämmde de sig för att fra vidare till Voyage, bra val, om jag hade haft med min mobil när jag skulle hämta dem...Jag står med bilen utanför rockbaren, blir tvungen att gå in i mina sunkiga mjukisbyxor och fula gymnastikskor eftersom jag inte ser dem, de är inte där, tänker "de måste stannat kvar hos Pettersson då". Tog bilen till högbrunn och såg att de lyste i lägenheten och att tvn var på, lättnad, börjar kasta sten på balkongen...vidare till fönsterna, och när jag kastat typ 1000 stenar hårt på fönsterna gav jag upp, antingen hade de deckat...eller så hade de inte stängt av tvn och släkt lyset. Går ut på gatan..det finns inte så många som är ute och spatserar en söndagnatt i högbrunn kan jag  meddela..efter en stund dyker det upp en sunkig bil och den stannar ett par meter framför mig, jag ser min chans..Ut ur bilen kliver något som ser ut som en bödel från bosnien och jag piper, "ursäkta du har inte en mobiltelefon jag skulle kunna få låna?" Självklart hade han det, men samtalet blev kort och jag sprangnä stan tillbaka till bilen, vilken fegis jag är, han var ju bara snäll. Vidare till Voyage för att hitta två likbleka pojklar och en som precis ätit något och ser ganska så fräsch ut.  Bilresan hem var väldigt lugnt, körde så sakta att kurvorna kändes raka, men ändå fick vi stanna två gånger för "lufftning" av pojkvän, vilket i sin tur resulterade i att jag fick se en älg så det gjorde mig inte så mycket. Efter en stund i bilen säger prinsen:

-Vi  är inte så bra på det här med att supa och så... Med världens mesigaste röst
- Vi är bra på mycket annat i stället...han raddar upp en del alternativ.
- Fast det gör ingeting att vi inte är bra på att supa, för det är en sak man inte måste/ska vara bra på, det är bara onödigt.

Tack för vittsorden älskling!

Idag har jag packat, "morgonmyst" med prinsen, dvs dragit sig i sängen tillsammans ett tag innan vi gick upp, plockat, ätit lyxfrukost med mamma och prinsen, tog en sväng  till nyköping och handla lite saker och träffade Pontus och sa hej då..varit i bettna och sagt hej då, får säga Hej då till Daisy och Helene nu, missade tyvär er idag. Janni kom förbi och sa hej då..så fick hon det smink jag inte ska ha med mig, det hinner bli gammalt innan vi kommer hem, och jag vill inte kladda gammla saker i ansiktet. Var och åt med mamma på mexibaren, otroligt märkligt ställte, ganska så gott, måste höjja ett varningens finger dock för deras nachos, de fastnar i halsen, ajajaj, där satt jag med ett nacho på tvären och gråten i ögonen.

Om 7 timmar och 45 minuter kommer svärmor och svärfar hit, vi ska väl prata lite här och säga hej då till mamma...usch det skär i hjärtat...tror hon tycker om att Prinsen och jag bor här, måste bli tråkigt att vara själv hela veckorna i alla fall...Sen vidare upp till stora staden Stockholm och stora flygplatsen Arlanda och gate 5. Känns helt sjukt har ingen resfeber alls. Dock har jag lite huvudvärk..ska kanske försöka sova lite i alla fall!

Kram på er, kanske dyker upp något litet inlägg i morgon bitti=)

God Natt Kära Skatter

Kommentarer
Postat av: fia stengel

Hej gumman!!!!! Ha de sååå kul nu och ta hand om er,,,, jag har addat dig på msn,,, men min är soste[email protected] om det inte funkat.... kram kram!!!!

2008-10-28 @ 13:06:38
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej ..... fel soste[email protected]

2008-10-28 @ 13:07:09
Postat av: Anonym

men va faan kommer inte understrecket med fööör????? soste(understreck)[email protected]

2008-10-28 @ 13:08:26
Postat av: Emma Lannge

ha en underbar resa! ses om några månader :)

2008-10-28 @ 20:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0