Nu drar det ihop sig.

Ida gär det exakt 3 veckor kvar tilla vi lämnar Sverige ett par månader..Känns inte så, just nu känns det som om jag skulle vara mer nervös om det var en finlandskryssning som det gällade.

Det är mycket mer eller mindre viktiga saker som ska hinnas med, vi ska söka visum, på tisdag måste vi komma ihåg att ta vårat vaccin, jag ska klippa mig och gå till tjejdoktorn så jag får nya sånna dära så man inte blir med barn, jag ska jobba två veckor till, prinsen ska vara ledig och jaga, vi ska tvätta bilen och rensa ur den eftersom den ska säljas, vi ska packa, tvätta planera lite grann plus att vi måste få tag på 2 billiga kalla små sovsäckar, precis sånna som vi hade på Clas Ohlson som tyvär utgick och jag var för seg för att köpa...TYPISKT...

Många bäckar små som man brukar säga. Idag är jag i alla fall ledig. Ska åka och hämta Pernilla och Peter på Skavsta snart, de har varit i Paris en sväng. Vad ska jag göra sen? Jo jag ska sy lite i mina träningsbyxor, risken är att det ser bättre ut med hål i rumpan än efter jag lagat.. men men..hål bak i byxan kan man icke ha.

Vi var på Bio igår förresten, Arn, den var precis lika dan som den första så det är bara att gå och hyra den på dvd och se igen om ni är sugna..tycker det där är lite fjantigt men men.
Däremot ska jag se Patrik 1.5 innan vi åker, det verkar vara en riktig toppenfilm. Mamma vill även se RallyBrudar vilket jag tycker verka vara en riktig B-film men men man får väl ställa upp!


För övrigt har syster gjort om våran dator till Xp meny, vi har vista...inte Poppis jag har haft vista i ett år nu och skulle gärna fortsätta med det så hon får backjobb när hon kommer hit sen.


För att bli aningen mer känslosamma så är det idag Årsdagen då Thommie Gillerius lämnade oss i stor saknad..1 år går så fort. När man har något att relatera till så märker man att man ska ta vara på varje dag som går..Man vet aldrig vad som händer imorgon..

Vila i Frid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0