Helmysig

Dag idag, jobbet gick bra, tiden gick fort, alltid lika skönt att sluta 16,00. Träffade Cicci på jobbet och hon bjöd in på fika så på onsdag nästa vecka ska vi klämma in en lite date.

Var ute och fikade men Filip idag på hellmans, alltid lika trevligt att träffa den pricken. Han är en gul prick i en gråskala, riktigt kul. Vet inte om vi har samma syn eller åsikt om någonting egentligen men det funkar ju bra ändå=) För övrigt var det även ganska så lattjo att båda ville ha laktosfria alternativ och ingen tomat påmackan, gärna lite extra gurka, haha. Laktosduon.

På café Hellmans har de de snyggaste CaffeLatté-glasens om någonsin gjorts, StockholmDesign är tydligen utgivarna, ska ta reda på vart jag kan få tag på det när vi kommer hem. 

Imorgon blir det kvinnohälsan, trött på "lek och hobby" verksamheten på landstinget, flera personer som är utbildade gynekologer skulle passa bättre som grovslaktare på scan. Känns bättre att gå till en privat klinik där man faktiskt är kund, och blir väl behandlad. Ska även ta bussen till jobbet, börjar 07,00 så det är absolut ingeting jag är sugen på alls, efter jobbet blir det fika med Elin-Pelin, long time no see, och ska avsluta kvällen med att hjälpa mamma storhandla, stackarn har så ont i ryggen och sina leder och behöver bärhjälp.

Ne nu ska jag se på tokfan som har som mål att bli världens fetaste kvinna, hur pundad får man vara?

Saknar dig prinsen, vet att du saknar mig med=)

God natt alla skatter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0