Han pussade mig hejdå

och sa ha det så kul ikväll, något så litet betyder så himmla mycket. Prinsen trotts att du konstant gör mig galen är det dig jag håller kär din lilla ...<3

Har precis flyttat barbro, vårat husdjur som jag dragit på oss som nu mamma kommer få ta hand om när vi är borta, hon är så lycklig. Har även skrivit ut nya bilder till albumet på lägenheten, det ordnadne upp sig. Pappa sitter och kollar på trav och går inte att prata med på ett par minuter till och mamma går runt och är nervös. Själv ska jag snart slänga på mig party outfiten en hel del make upp och jag saknar även mitt långa halsband i "guld" men jag får väl hitta något annat..

Hoppas man träffar på lite kändisar ikväll skulle vara roligt, framförallt hoppas jag att Jonas kommer dyka upp!Me like job Jonas A-lot. Jonas och Prinsen klarade sina yrkesprov för övrigt, så nu är dem riktiga Snickare och Murare, jag är så stolt över er båda=)

Nehe det är kanske dax att korka upp och lägga på ansiket ; )

Du är itne bara snygg...du är skitsnygg

Puss på er alla prtypinglor

Kommentarer
Postat av: fia

2008-10-25 @ 21:00:42
Postat av: fia

Sluta lägg upp så sexiga bilder på Kenny man blir ju alldeless till sig,,,, ;)

2008-10-25 @ 21:01:24
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0