God Morgon!

Vaknade vid 10,45 idag, tror inte jag sovit så länge på hundra år, riktigt skönt! Smyger runt hemma hos svärmor och svärfar och funderar på om jag ska åka hem nu, sen eller senare. Prinsen sitter i vanlig ordning i skogen och jagar, idag är det hjort som är på tapteten får se hur det går. Kan tänka mig att han även sitter ikväll om jag känner honom rätt, inte alltför lattjo att sitta här själv då. Själv är förresten helt fel ord, nu är nog första gången jag är ensam hemma här, kanske hänt någon enstaka gång, annars är här fullt av systrar, systrars pojkvänner och broder till prinsen.

Promenaden blev ett minne blott, googlat kollar resor och donat nu på förmiddagen.

Funderar på om man ska krypa ner i soffan och mysa med te och film...ne just det...det ska jag inte alls...jag ska gräva en grop på baksidan av stallet som kenny ska kunna slänga ner sina slaktrester i...Yipee..hur mysigt som helst..

Ne vi kanske ses ikväll. Kanske jag har något nytt att återkomma med angående resan.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0