Fjärilar i Magen!

God damn, känns som jag har 2000 fjärilar i magen som flaxar så det kicklas(?!) så där hemst men ändå härligt.
Känner att jag har svårt att släppa allt som har med resan att göra, det går tyvär ut över jobbet (ursäktar mig, men jag har så jävla mycket att tänka på).

Sitter och Googlar allt och ingeting som har med asutralien och Nya Zeeland att göra och har det jävligt mys, längtar efter att få sätta mig på planet och få den där känslan "Vad i hellvette har vi gett oss in på?"

Träffade min favorit Pontus igår, helt underbart, lite för länge sedan dock, plus att han bar bakis så han var inte så allert direkt. Men som alltid alldeles underbart=)

Har precis också youtub´at Skydiving och bungyjumping i australien och Nya Zeeland, 134 meter Bungyjump, det är lite skillnad mot 50 meter i Thailand, men det är bara att hoppa, man är ju ingen mes; ) Haha kommer väl sluta med att man bangar.

Dagen på jobbet var seg, antagligen för att jag var så ofokuserad, men nu är det bara 8 arbetsdagar kvar, Härligt.

Ska även passa på att Gratulera min underbara Pojkvän som sköt sin första älgtjur idag på premiären:



På tal om ingeting har min laktosintolerans börjat urarta, den dök upp som ett brev på posten för ett par månader sedan och nu är jag fan på gränsen till totalintolernat känns det som, Jävligt jobbit. Men that´s life. Mjölk, körsbärstomater och Kiwi, saker jag kanske snart få välja att leva utan.

Imorgon är jag ledig, skönt, ska försöka komma ikapp mig själv lite grann, allt har fan gått i ett sen i slutet på juli, men helt klart värt det när man ska ha semeter o 5 månder. Funderar på att försöka pallra mig upp i tid och ta en promenix med Milou i morgon bitti, blir inte i skogen då det som sagt är älgjakt och skogarna är fyllda med galna halvbilda gammla gubbar som mellan tuggorna på fikat frun skickat med siktar på måfå ut i skogen i hopp om att se något.

I helgen blir det myspys, fredagen blir antagligen lugn med på lördagen ska Cirkus Ahlström med tillhörande partners ut att äta på Reastaurang, vi bokar bord för 11 personer! Hahaha En ringa skara och bara de närmaste. Söndagen ska vi åka up till den lilla familjen i Huddinge och se hur de har det. Jävligt mys, få träffa Natta, Rikard & lilla Matilda.

Prinsen och svärmor är på väg och hämtar Cindy från sin praktik sitter här själv och glor. Ska nog gå ut på balkongen en sväng och kolla in den vackra omgivningen...If you know what i mean...

God natt på er kära vänner, vi ses på andra sidan kassetten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0