Vilken harlig dag!

Vakande upp till att solen sken, inte ett moln pa himmlen! Promernade till den lilla butiken och kopte frukost. Det blev omelette med kyckling, ost och banan! Skit gott! Bredde sen ut filtarna pa graset och lag och jaste i solen, riktigt skont! Tog en paus och gick ivad och matade grisarna, hjorten och faret=) Laste ut "The Dirt" idag som inte var halften sa bra som Jenna Jamesons bok, men helt ok. Kenny borjade daremot lasa Jenna Jamesons bok idag, av nagon anledninge och jag vet inte om det var bilderna eller texten som gjorde att han0 sjonk  in i en egen varld och lag lungt och laste=)

Nu pa kvallningen tog vi ater en promenix till affaren, lagat lite carbonara pa pase, delikat! Och sitter har och skriver lite med bror och Rosi och Robban, alltid lika trevligt=)

En liten hjort!

En liten hjort far avsluta dagens inlagg! 
Imorgon tar vi vanen och aker vidare mot Christchurch!
Puss o kram skummbanan!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Då tror jag mer det var bilderna som lockade än texten! :-) Till och med Rikard bläddrade igenom den och satt knäpptyst! haha :-)

2008-11-21 @ 11:08:44
Postat av: Janni

Hej på er era äventyrare!

Ser riktigt härligt ut med era fina bilder. Ville bara säga att jag håller koll på er, skitkul och se era fina bilder. Fortsätt njut och ta hand om er!

Kramar från Janni

2008-11-21 @ 16:39:15
Postat av: Anette Selander

Vilka härliga bilder. Puss o Kram. Mammao svärmor

2008-11-21 @ 16:57:44
URL: http://teorese.blogg.se/
Postat av: zelle

Tjena på er!



Idag jagade jag lite med kennys grabbar,kul som f. Jag fick skjuta ett smaldjur och ett kid första två såterna sen blev det inget mer den dagen. Hade 13 rådjur och ko med dubbelkalv på benen. Imorgon ska vi få följa med och jaga med Dalby gänget jag,Gunnar och Jan. De hade en stor älg kvar så det blir extra spännande. Hoppas ni har det förbannat gott så hörs vi mer framåt.

2008-11-22 @ 16:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0