Melbourne.

Vaknade runt 08 och sparkade upp prinsen som sov sott, gick ner och kakade lite frukost, vi hade ett val, vitt eller brunt brod, vi toh brunt, ungefar samma farg som skogaholmslimpa, vi som forsokte vara nyttiga. Upp och gjorde oss i ordning, drog ut pa stan, och vilket stad sen! Riktigt skjyst, kan gissa att i alla fall  Centrum ar i storlek med StockholmCity, har finns allt fran sma markliga butiker till renodlade markesaffarer, hur skjyst som helst. Vi stannade och tog en fika pa toget, besk latte, gick ett par meter, fick se starbucks, fan, men men! Gick vidare och stannade och kakade lunch pa en lite mysig thailandsk restaurang med kanon service! Shoppade ett par FlippFlopp var och jag kopte en assnygg keps!! Tycker jag  i alla fall. efter 4-5 timmar pa stan begav vi oss ater till Hostlet, Kenny spela sitt jakla jaktspel och jag vantade pa en dator och laste resebrosychrer. Nu ska vi forsoka hitta lite information om hur vi tar oss vidare harifran pa ett enkelt satt, far se om vi blir kvar en natt till eller om vi drar vidare redan i morgon!!

Ikvall ska vi ner till krogen som ligger i samma hus och kika laget=) Och kanske Knacka en kall eller tva.

Nu ska vi leta reseinformation!! Ha det bra allesammans!!

Jo just det mamma, till handelsen pa Ikea med syster har jag tva alternativ=
1. Hon rakade putta nagot barn sa det ramla och sprang sen till sin mamma och pekade med tarar i ogonen pa Pilla.
2. En blomsterlandet i repris, dar pernilla tappar en kruka, blir sa radd for ljudet att hon backar och valter ett par till.
Har jag ratt eller har hon lyckats med nagon ytterliggare spektakel??
Och det var Kenny som smuggla kottar, inte jag!

Utsiket fran varat rum.

Utsikten fra varat rum

Melbourne!

Melbourne.

Min Nya Keps=)

Min Nya skitsnygga keps=)

Vara Nya Snygga FlippFlopp=) Quicksilver och Billabong=)

Vara nya Tofflor=)

Varat rum=)

Varat rum

Internetavdelningen pa Hostlet.

Varat Hostel, datahornan!





Puss o kram skumbanan!!

Kommentarer
Postat av: MammaRosi

Hej små duvor!Sitter och dricker morgonkaffe och läser eran dagbok.Alltid lika spännande att läsa om era händelserika dagar.Vilken käck keps,Åhhh vad skönt med flippflopp här får man ta på sig pjäxor.Ska leta fram adventsljusstakar idag det börjar bli dax att pynta till advent.Va rädda om er,älskar er puss&kram (=

2008-11-26 @ 08:27:43
Postat av: Sara

Hallå där!

Ni verkar ha det kanon ju! Trodde dock att det skulle vara julgranar eller liknande på flippfloppen, för så mycket annat julpynt kanske det inte blir eller ser du till o pynta rummen sen Tea? Kramar

2008-11-26 @ 17:12:17
Postat av: Syster Yster

Inga gråtande barn och inga blomkrukor inblandade. Däremot spelade mamma och självscanning en betydande roll. Ingen bra kombination tydligen...Kram

2008-11-26 @ 18:17:07
Postat av: zelle

Hälsa Kenny att Gunnar hade en 17 taggare (kron) på 25 meter när vi var ute med Dalby gänget. Får hoppas att han vinglar in på deras marker till nästa säsong!! Annars var det en rätt händelsefattig dag... Ett smaldjur sköt Håkan... Leta mest efter en drever som sprang bort... Många mil bil blev det! Ha det riktigt gott /Bror

2008-11-26 @ 20:48:46
Postat av: fia

Hej!!! åå va spännande att vara där,, och kepan va SKIITSNYGG flippisarna likaså era märkesbögar... ;) du vet ju att mamma fia skickar gäärna lite money så du kan shoppa te mig... och du vet ju att doft är min passion ;) finns det plats för en liten flarra när ni åker hem så skänk mig en tanke... Armani White finns inte att uppringa nån stans så dyker du på en kosta va det kosta vill jag betalar,,,, orginal som kopia,, ta hand om er STOOR KRAM

2008-11-26 @ 21:33:02
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0