Surfers Paradice!

har precis kommit fram till varat hostel, verkar helt ok, har en liten pool och rummen verkar ha balkong eller uteplats sa det ar inte dumt! fick skjuts hit i en sunkig Limousine fran tidigt 1990 tal, men det var kul, aldrig akt limmo forut=)

Gardagskvallen spenderades med Jennie, jag och Kenny gick forst ut och kaka lite, italienskt, carbonara, ska aldrig mer byta ut min bolognese hur trakigt den an later, har aldrig varit med om att nagon misslyckats med det! Nja forutom nar den ar fylld med rivna morotter sa klart=) hihi nagon som tog at sig?? Tycker i alla fall om det nu=) Sen gick vi ut i ByronBay pa "the balcony" Ett lungt mysigt stalle i centrum, jag tog ett glas rott, lange sedan, riktigt gott, de andra drack ol, Kenny an av de storsta jag nagonsin sett pa flaska.

Har lyckats hitt Liza Marklunds bok "livstid" pa ett rum pa forra hostlet sa jag ar sysselsatt ett par timmar till=)

har har vi en timmes tidsskillnad sa klockan ar 10.00 har nu, sa vi okar vall pa tidsskillnaden med en timme tror jag?

Nu ska vi vanta pa varat rum, regnet hanger i luften sa far se om vi tar en promenad eller ej.

Ha det gott allesammans, ska forsoka fa in lite bilder nu!

Puss & Kram Skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Inne på stora gatan ligger en arkadhall på en hel övervåning, den lyser och låter, går inte att missa. Den rekommenderas, för mig att vi spelade bort en del slantar där. Kenny kanske har något jaktspel där. Surfers Paradise är en av de mer pulserande städerna.

2008-12-08 @ 12:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0