Sista dagen i Sidney!

Klockan ar nu 09.20 har, vaknade i tid for en gang skull! De har blir nog sista dagen i sidney, ska kolla lite bussar och vart vi ska ta vagen, skulle vara kul att komma till nagot litet stalle dar man bara chilla pa stranden hela dagarna!

Far se vad dagen har att bjudapa,kanske lite bondibeach igen, far se far se! Solen skiner undebart i alla fall!!

Nehe nu ska jag ga och sparka liv i min kara pojkvan som ligger och trynar fast an jag lamnade mobilen med larm var 5minut nar jag gick till datorn...helt hopplos=)

Puss & Kram Skumbanan

Kommentarer
Postat av: MammaRosi

Hej små duvor! Sitter och dricker morgonkaffe.Här är vädret grått och trist,ingen sol här inte.Ska in till Nyköping och leta änglavingar till Fanny ,hon ska va ängel på körens jul musikal.BONDIBEACH,glöm inte vad MammaRosi sagt(ha,ha).Va rädda om er ,älskar er .Puss&kram (=

2008-12-03 @ 08:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0