Sidney.

Dagen borjade med att vi forsov oss,men det gjorde inget. Kakade frukost pa ett litet Cafe. Gled ner till Sydney akvarium och TorongaZoo, riktigt fint, massor med fiskar, hajjar Australiensiska djur. Tog ett varv i darling harbour,kakade lite lunch, trodde jag skulle fa typ sallad nar jag bestallde "Wedgies", men jag fick typ ett kilo friterade potatisklyftor, sa bra gick det att forsoka vara nyttig..fick bli en burgare i stallet. Letade oss tillbaka till hostlet dar vi kollade pa alla bilder och det vi filmat. Kennytog en tuppis och jag gick ner och vantade pa att datorn skulle bli ledig, pratade lite med en schweizisk gubbe som bott har tidigare och en malaysisk kille som pluggat har i 2 ar. Ikvall blir det val ett varv pa stan och lite middag, hoppas vid gud att vi hittar nagot som inte ar friterat eller kina, ruskigt trott pa sadan mat, ge mig riktigt svensk mat!!! hihi

Imorgon blir det nog Bondibeach fick tips om bluemountins ocksa, far se vad det blir=) Har inte sa mycket att skriva idag, ska forsoka fa in lite bilder men det verkar skita sig.. Vi far se hur det gar!

Inga bilder idag tyvar..

Skriver igen nar vi har lite mer att saga!!!

Puss & Kram Skumbanan

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Oj vad snabbt ni kom till Sidney från Melbourne! Härligt med vår, här är det grått, grått, grått. Hajar gör sig bäst i akvarium!

2008-12-02 @ 09:08:05
Postat av: Anita, Uffe.Mormor.Morfar

Har precis läst att det är mest friterat,synd att ni inte får tag i riktig mat (Svensk).Här ösregnar det (trist).Hälsningar.Anita Mormor,Uffe Morfar.

2008-12-02 @ 16:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0