ByronBay!

Sista dagen nu i ByronBay sen drar vi vidare till surfers paradise. Gardagen spenderades pa stranden med italienskan Jennie som vi traffat och ska aka vidare till SurfersParadice med, riktigt trevligt. Bada, sola i det molniga vadret men fick en hel del farg anda, lagade mat tillsammans och drack lite ol tillsammans, riktigt trevligt!! Tips pa god mat ar skinka, champinjoner, philladelpiaost och en del pesto med pasta=) Mums! 

Solen lyser med sin franvaro och jag undrar om typ vadret aldrig varit sa daligt i Nya Zeeland och Australien som i ar, men det gor inte sa mycket anda, hoppas bara att det inte kommer regna! Ska till peterpan travel och kolla in lite resor och antagligen boka lite grejjer. Ska aven borja forsoka kika upp lite mer om Fiji, vi har nog till 99% bestammt oss for att skita i Papua Nya Guniea och ta Fiji istallet. Papua Nya Guniena verkar vara ett helt underbart land men hopplost att resa i pa egen hand, hur vi an letar sa hittar vi ingen bra info om nagonting, forutom att det ar dyrt och svart att resa pa egen  hand..Sa det blir nog Fiji! 

Nu regnar det sa klart, vi har inte tagit en bild har an, hoppas det blir uppehall sa vi kan ga ner till stranden och fota lite!

Surfersparadice har jag inte hort sa mycket gott om men det ar bast att skapa sig en egen uppfattning, sen vill jag valdigt garna besoka Australia Zoo. Verkar fint. vi ar aven sugna pa fraser island, magnetic island, withsunday islands, ta dyrkcertifikat sen vet jag inte riktigt=) ar nog mest sunga pa det mesta.

Nu har himmlen oppnat sig orendligt och det bara oser ner.

Idag blir det nog en chill dag, ska boka bussen lite senare och ett hostel for 2 natter. Har sa klart lyckats glomma bokningspapperna pa rummet sa det far bli senare, ska anda in da vi lovat vara paron att ga ut pa msn lite.

Jo just det, nu har vi fatt eget rum och tacka gud for det, vi ar nog lite mer privata an de andra som bor i delade rum, forsta natten var vi helt slut, lade oss tidigt, sammtidigt som vi skulle sova var det dax for utgang for alla andra i rummet sa det skyttetrafik med olika mannsikor i varat rum, nar de val gott somna vi bada gott och hart och tacka fan for det, en av killarna som kom tillbaka efter kvallens festade har lite sallskap med sig sa tjejen i overslaven vaggades till somns kan man saga..eller rattare sagt hon hade svart att somna innan karleksparet i underslafen var klara..men vi sov som sma grisar och slapp ta del av det hela.

Jo just det den underbara vaskan jag kopte...den gick saklart sonder innan jag ens hann anvanda den, men jag fick en ny och haller alla tummar och tar att den kommer halla, gillar den skarpt. Ska aven ut och kika pa en planbok idag, Kenny kopte en idag, riktigt fin!

nehe nu ska jag kolla lite viktiga grejjer!!

Ha det bra allesammans!

Puss & Kram Skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0